2012-04-17

kittlande tanke




Har du sett att det snöar, frågade ett par av mina kollegor. Jag kände hur hela kroppen liksom spändes och jag bestämde mig för att nonchalera detta. Jag började prata om annat och de log och hakade på.

Alltså, nu får det väl vara nog. Allvarligt talat. Nu tenderar jag att bli som mina barn och trotsa förnuftet och plocka undan den varma jackan och några av de lite högre skinnstövlarna. Städa undan tjocka halsdukar och förnuftiga handskar. Fram med alla Converse och jackor som passar bäst uppknäppta. Kanske lite barnsligt och högst irrationellt eftersom jag hatar att frysa egentligen. Dessutom tjatar jag ju på mina fina barn om samma saker. Men nu får det vara nog.




Men videkissar är i allafall varken barnsliga eller irrationella. Bara underbara





T i n a



13 kommentarer:

  1. Underbara bilder och nu trotsar vi det kalla vädret och ser fram emot vårvärmen. Ha det gott! kram Victoria

    SvaraRadera
  2. Snyggt, finurligt att sätta ljus i en gammal flaska.

    Kram Helena.

    SvaraRadera
  3. Ljuva bilder. Din gula lampa är ju en ögonsten. Vinterjackaan haar jag vägrat sen några veckor. Idag stod jag på lekplatsen i blommig vårkjol, Converse och vårjacka. Utn kofta under. Och i luften yrde snön. Ett varmt bad efter det satt som en smäck.

    SvaraRadera
  4. Jag kan inte annat än att hålla med.. Nu får det bannemig vara nog! Jag trotsar och fryser i min vårjacka.. ;)

    SvaraRadera
  5. Tack snälla du för din fina kommentar inne hos mig! Den gjorde min dag kan jag säga, jag blev helt rörd :) Så roligt att få lite respons på det jag jobbat med så jäkla länge.. planerat, rivit, slitit och hållt på i ett halvår :) Har tittat runt lite hos dig nu, igår hann jag inte så mkt. Vilka underbara bilder och så inspirerande stil du har. Gillar dina lådor på väggen! Så smart! Stor kram och jag kommer tillbaka !

    SvaraRadera
  6. Underbara videkissar! :-)

    Åh, tack! Det gick faktiskt bättre än väntat och det är så skönt att ha engelskan avklarad!

    Kram Isabelle

    SvaraRadera
  7. Så himla fint alltid här. Och dina hälsningar är ju så rara så man blir alldeles varm, fina du! Kram och ha en fantastisk helg!

    SvaraRadera
  8. Ja låt oss trotsa att det är kallt tillsammans..thihi

    SvaraRadera
  9. Vackert vackert, vackert!! Coolt att bryta med en orange lampa!
    Kram Mia

    SvaraRadera
  10. Så lekkert! Kjempkul lampe!
    klem Hege

    SvaraRadera


Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar!
kram | Tina